Princip hry: Na kartách jsou vyobrazena zvláštní imaginární zvířata, která mají hlavu jednoho zvířete a tělo druhého. Vaším cílem je co nejrychleji poskládat skutečná zvířata.
Najděte kartu mezi ostatními kartami na stole, která Vám dovolí vytvořit skutečné zvíře s jednou částí zvířete z karty, která byla právě otočena.
Cíl hry: Nasbírat co nejvíce karet.
Příprava hry: Karty pořádně zamíchejte. Položte náhodnou kartou doprostřed stolu tak, aby na ni všichni hráči dobře viděli. Ostatní karty odložte stranou lícem dolů na hromádku.
Průběh hry: Začíná nejmladší hráč, dále se hráči střídají po směru hodinových ručiček. První hráč otočí první kartu z balíčku lícem nahoru a položí ji na stůl tak, aby na ni všichni hráči viděli. Všichni hráči hrají najednou a snaží se najít kartu na stole, která vyobrazuje hlavu a/nebo tělo zvířete z karty, která byla právě otočena. (Čím déle hra trvá, tím více karet na stole bude.)
Když hráč najde kartu s druhou polovinu těla zvířete z karty, která byla právě otočena, ukáže na ni nebo oznámí, jaké zvíře našel.
Ostatní hráči ověří správnost odpovědi. Pokud hráč zvíře správně našel, vezme si kartu na kterou ukázal. Karta, která byla otočena nově z balíčku zůstává dál ležet na stole. Pokračuje další hráč a otáčí novou kartu.
Je možné, že pomocí několika karet na stole bude možné doplnit zvířata z karty, která byla právě otočena. V takovém případě mohou být vyhrány všechny karty, jedním nebo několika hráči.
Pokud hráč najde kartu, která může doplnit obě zvířata z právě otočené karty zároveň, vyhrává hráč tuto kartu a jednu bonusovou kartu náhodně vybranou z balíčku.
Pokud se hráč splete a určí špatné zvíře, nechává kartu na stolu a jako trest musí odevzdat jednu z jeho již vyhraných karet a dát ji naspod balíčku. Ostatní hráči můžou dále hledat.
Pokud žádná karta na stole nepovoluje doplnit zvíře z právě otočené karty, zůstává karta na stole s ostatními kartami. Jakmile skončí jedno kolo, tahá další hráč a hraje se kolo nové.
Konec hry: Hra končí, když v balíčku nezbývá žádná karta. Každý hráč spočítá, kolik karet získal. Hráč s nejvyšším počtem karet vyhrává.